2014. február 5., szerda

2. rész

Sziasztok!!!! Itt a 2. rész! Megpróbálok naponta részeket hozni,de ez nem minden nap fog sikerülni úgyhogy ne haragudjatok! Ezentúl úgy fogom csinálni hogy az előző részből bemásolok az elejére egy mondatot hogy érthetőbb legyen! :) Köszönöm a 7 feliratkozót!!  Ha tetszik pipáljatok,írjatok komit!
Jó olvasást!! :) <3


Ekkor még nem is sejtettem mibe cseppentem bele.. Reggel még úgy gondoltam hogy ez a nap is olyan átlagos lesz mint a többi. Most pedig egy olyan titokról tudok,ami az egész életem befolyásolja. Nekem ez még furcsa.. Eddig egy egész szokványos életet éltem,ami most egyik pillanatról a másikra fenekestől felfordult.Felek ettől az egésztől. Most lehet hogy gyávának tűnök de ez van. Félek,mert nem tudom mi vár rám/ránk és ez nagyon aggaszt.Vajon ez után mi lesz? Nekünk is harcba kell majd szállni egy másik falkával? Lehet. Lehet hogy mi sem éljük túl? Előfordulhat. Minden előfordulhat. Ez az a bizonytalanság ami miatt félek. Az hogy semmi nem biztos. De ezek után nem szabad,s nem is lehet meghátrálni. Már csak anyáék miatt sem. Ők az életüket adták azért,hogy minket biztonságban tudjanak. Ennyi a minimum hogy komolyan veszem.-értem a gondolataim végére.

***Az átváltozás napja***
***Délelőtt***


-Pontosan mit is kell csinálnunk?-kérdeztem elgondolkodva Kate-től.
Nos,-kezdett bele a mondandójába majd elővett egy kisebb térképet-itt van a házatok,itt pedig az erdő ahová mennetek kell. Ne féljetek,tudni fogjátok az utat,csak hallgassatok az ösztöneitekre. Az erdő közepén lesz egy tisztás. Ja és majd elfelejtettem,nem  csak ti ketten lesztek ott,hanem rajtatok kívül még öten. Körbe kell állnotok,és meg kell fognotok egymás kezét. Amikor a hold teljesen elsötétül,akkor fog megtörténni az átváltozás. Ez először nem tart sokáig. Mikor a hold visszaáll az eredeti formájába,ti is újból visszaváltoztok. Ez után már egy falkába fogtok tartozni. Ezentúl majd persze saját magatok tudjátok kontrollálni hogy mikor változtok át,mikor nem. Most már minden érthető?
-Igen!-válaszoltunk kísértetiesen egyszerre Austinnal.
-Rendben most viszont menjetek haza és pihenjétek ki magatokat!-adta ki a parancsot Kate,mi pedig szófogadóan elindultunk hazafelé. 

****
-Indulhatunk?-kérdezte a bátyám.
-Igen mondtam majd elindultunk az erdő felé. Nem tudtam hová megyek,de mégis úgy éreztem jó irányba tartok. Csak mentünk egyre beljebb és beljebb a sötét erdőben. Még a hold fénye sem szűrődött be a sűrű lombok között. Megérkeztünk az erdő közepén lévő tisztásra amiről Kate beszélt nekünk. A hold fénye gyönyörűen megvilágította a tisztás mellet folyó patak vizét. Az erdő sűrű volt és sötét. A tisztás fölött világító telihold fénye a patak melletti sziklákon játszadozott. A távolból mintha léptek hangja hallatszott volna. Majd nemsokkal később megláttam 5 egyre közeledő alakot.



6 megjegyzés:

  1. Kövit!!!!!Kövit!!!!!!Kövit!!!!!! k*rva jóóóó ( sorry ). Aztaaaaa dejóóóóóó áááááááááááááááá...... kicsithülyevagyoknaaaaaaaaa.... :) Jajjjj olyan jó mikor hozod a kövit??? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó!!!Gyorsan köviiit! :D

    VálaszTörlés
  3. Kövi részt! Nagyon jóóóóó!!!:)

    VálaszTörlés